veidi kirju

veidi kirju

pühapäev, 15. veebruar 2015

Viru Lyon




Cuisses de grenouille ehk hautatud konnajalad sidruni- küüslaugukastmega
 Cuisses de grenouille - braised frog legs with lemon and garlic sauce 

13.90 € 


Meistri tänava kohvikus olen ma juba kolm korda käinud, viimati isegi mitmekäigulisel kontsert-õhtusöögil ja jäin väga rahule. Täna siis külastasin sõbrapäeva puhul uut LYON-i söögikohta Viru keskuses. Muidugi tasub tellida kodust väljas süües midagi sellist, mida tavapäraselt ei söö. Muide mu elu jubedam toidumälestus on restoranis tellitud konnad, mis serveeriti pikuti pooleks lõigatult ja nii välimus kui ka maitse olid väga vastikud. Täna oli mul siis taas võimalus konnaliha proovida ja ma ei kahetse: serveering  kena ja maitse veel parem. Meenutas veidi hõrku kanaliha. Toidu kõrvale pakutud maitsevõi oli nii hea, et parem enam olla ei saagi...

Teenindusega jäin ka rahule, kuigi tellimust minult tükk aega ei võetud, sest istusin ainukesse vabasse lauda, mis jäi ettekandjate vaatevälja serva. Õnneks pakuti mulle viimaks ka paremat kohta vaatega pargile ja vanad Viru kohviku ajad tulid meelde. Too Viru kohvik oli kunagi üks minu lemmikuid. Olid ajad, olid majad... kui kohvikuid oli küll vähe, kuid igal kohvikul oli oma nägu. LYON restorani nägu Viru keskuses on tumehall ja see sobib üllatavalt hästi. Annaks siis nn nõudliku kliendi hinnangu ka 10-palli süsteemis TOIT/TEENINDUS/MILJÖÖ:
8/7/7 = 22 p

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar